🌞 Sommarkampanj! 20% på hela sortimentet med koden 🌞 Sommarkampanj! 20% på hela sortimentet med koden sommar20 Avslutas snart! 🌞

Du har inga produkter i din varukorg.

Emmas frågeformulär

Din order

Här kan du få information om hur du hanterar din order från Emma madrass.

Hantera order

  • Hur kan jag avbryta/ångra min beställning?

    Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta vår kundservice så hjälper de dig gärna. Vår kundtjänst kan du kontakta via e-post (ange ditt ordernummer i ämnesfältet) eller via telefon. Under Kontakta oss längst ner på hemsidan finns alla våra kontaktuppgifter och öppetider.

  • Jag märkte att jag beställde fel storlek, vad gör jag?

    Efter du gjort din beställning och vill göra ändringar, kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig. Vår kundtjänst kan du kontakta via e-post (ange ditt ordernummer i ämnesfältet) eller via telefon. Under Kontakta oss längst ner på hemsidan finns alla våra kontaktuppgifter och öppetider.

  • Hur kan jag kontakta Emmas kundtjänst?

    Du kan kontakta vår kundtjänst via telefon (08-585 655 83), e-post (support@emma-madrass.se) eller chatta med oss direkt på hemsidan. Vårt team av experter erbjuder gratis madrassrådgivning och svarar på frågor.

Frakt

  • Hur mycket kostar frakten?

    Frakt är alltid gratis. Vid betalning framgår det tydligt att någon fraktavgift inte tillkommer.

  • Hur levereras Emma madrassen?

    Emma madrass: När madrassen rullats, vakuumförpackats och packats i en smart låda är den redo att levereras hem till dig. Du kommer att få en fraktbekräftelse via e-post när din nya är på väg hem till dig. I lådan följer även en manual samt ett verkyg för att öppna madrassens förpackning.

  • Hur lång tid tar leverans?

    Den beräknade leveranstiden anges vid beställningstillfället och beror på madrassens storlek samt fraktavstånd. Leveranstiden börjar att gälla från och med att vi mottagit din betalning. Så snart din madrass är redo att skickas kommer du ta emot ett e-postmeddelade med den aktuella leveranstiden samt en länk där du kan spåra ditt paket under tiden denna fraktas hem till dig.

  • Hur lång tid tar det från att jag packat upp min madrass till att jag kommer kunna sova på den?

    Emma madrassen behöver bara några minuter för att expandera till sin fulla storlek efter uppackning. Därefter är den redo för dig att sova på. Till en början kan madrassen lukta lite då den varit tätt försluten sedan tillverkning. Efter några dagar bör doften försvinna.

  • Kan jag byta adress för min leverans?

    För att ändra något efter din beställning är gjord ber vi dig kontakta kundtjänst så hjälper de dig. Du kan kontakta vår kundtjänst via telefon (08-585 655 83), e-post (support@emma-madrass.se) eller chatta med oss direkt på hemsidan. Vårt team av experter erbjuder gratis madrassrådgivning och svarar på frågor.

  • Hur transporteras madrassen?

    När madrassen är färdig producerad så vakuumförpackas madrassen och packas ner i en box som är 110x45x45cm. Därefter transporteras den av GLS eller DPD samt deras samarbetspartners i Sverige.

  • Hur kan jag följa min order?

    När madrassen skickas från vårt lager så kommer du att få ett mail där det finns information för att spåra ditt paket hela vägen till din dörr.

Ta emot order

Hur avslutar jag prenumerationen?

Du kan avsluta prenumerationen när som helst genom att klicka på fliken 'Prenumerera på nyhetsbrevet' när du är inloggad på ditt kundkonto. Om du inte har ett konto hos oss, så kan du avsluta prenumerationen genom att klicka på 'avsluta prenumeration' längst ner i nyhetsbrevet.

Pin rotate icon

Det verkar som du besöker Emma från utlandet

Gå till 

Du kan också besöka våran svenska hemsida, välj sverige i listan nedan: